top of page

Контакти

м. Івано-Франківськ

+38 067 340 0938

  • 1-removebg-preview
  • 2-removebg-preview

Залишити заявку

Дякуємо! Протягом декількох хвилин з Вами зв'яжеться наш менеджер!

Нижче можете ознайомитись з процесом оформлення замовлень!

Як здійснюється обробка замовлень?

Обробка заявок триває з 9:00 до 18:00!

Всі заявки обробляються по черзі. Середній час обробки заявки з сайту - 5 хвилин! 

Оплата

Для замовлення Ви можете обрати будь-який комфортний для Вас варіант оплати та доставки:
- безготівковий розрахунок на карту ФОПа;
- готівковий розрахунок;
- валютний переказ на карту ФОПа або PayPal;
- доставка та післяплата Новою Поштою;
- самовивіз та зручний розрахунок на місці.

Зверніть увагу!

Для запуску в роботу Вашого замовлення, сплачується 1000грн передоплати, які будуть враховані у загальну суму!

Доставка

Доставка на склад «Нової Пошти» або «Укрпошти» (замовлення забирається в пункті самовивозу) або адресна доставка Новою Поштою.

Доставка здійснюється у понад 324 міста України!

Замовлення буде доставлене в пункт самовивозу від 1-го до 5-ти днів з моменту відправки.

Вартість доставки замовлення в середньому складає 300 грн і оплачується окремо замовником.

Тариф «Нова Пошта» за послугу «Післяплата» становить 2% від вартості товару та додатково 20 гривень.

Тариф «Укрпошта» за послугу «Післяплата» становить 1% від вартості товару.

Повернення

Термін обміну та повернення товару: протягом 14 днів, не враховуючи день купівлі.
Умови обміну та повернення товару:
- якщо товар не використовувався;
- збережено його товарний вигляд, споживчі властивості;
- збережено інструкцію з експлуатації та гарантійний талон.

Гарантія. Як здійснюється ремонт?

Гарантія - 6 місяців!

Для військових діє спеціальна гарантія - до перемоги!

Процес здійснення ремонту від звернення до справної станції!


1. Якщо виникли проблеми з пристроєм, Вам необхідно залишити заявку на сайті/в будь-якому месенджері, або зателефонувати нам та надати менеджеру наступну інформацію:

- своє ПІБ

- номер телефону

- модель станції

- заводський номер з гарантійного талону

- опис поломки
2. Менеджер фіксує Ваше звернення та надає всі дані для відправки на ремонт!
3. Отримавши станцію, ми її обліковуємо та віддаємо інженерам на діагностику
4. Після діагностики менеджер з Вами зв‘язується та узгоджує з Вами деталі щодо ремонту
5. Якщо Вас все влаштує, ми розпочинаємо ремонт та тестування
6. Повертаємо станцію Вам

Кожен випадок ремонту індивідуальний. Терміни ремонту залежать від складності поломки та завантаження нашого виробництва!

Гарантійне обслуговування здійснюється на станції PPS, що були придбані через нас/нашого менеджера та при наявності заповненого гарантійного талона!

bottom of page